اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1400

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1400

"بسمه تعالی"

با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و توانا و عرض تسلیت فرار رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به اطلاع داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1400  این دانشگاه پذیرفته شده اند به اطلاع می رساند ثبت نام و ارسال مدارک از تاریخ 6 لغایت 10 مهرماه  1400  به صورت اینترنتی و از طریق درگاه er.gmu.ac.ir صورت می پذیرد، خواهشمند است جهت تکمیل فرم ثبت نام و اسکن مدارک مشروحه ذیل در تاریخ فوق الذکر به سایت اعلام شده مراجعه نمائید. بدیهی است عدم مراجعه جهت ثبت نام در تاریخ یاد شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.

فرایند ثبت نام طی مراحل زیر انجام می شود:

مرحله اول : اینترنتی : به آدرس er.gmu.ac.ir مراجعه و مشخصات و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک مورد نیاز را اسکن نمائید.

ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1401-1400 از تاریخ 6 لغایت 10 مهرماه از طریق همین سایت انجام خواهد شد.

اسکن مدارک خود را با حجم کمتر از ۵۰۰ کیلو بایت از نوع jpg و gif آماده نمایید.

نام کاربری و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

توجه فرمایید جهت سهولت روند کار با سامانه، پس از ورود به سامانه در ذیل صفحه اصلی، راهنمای سامانه را دریافت و مطالعه فرمایید. پس از ورود به سامانه، در سمت راست صفحه، منو ثبت نام را انتخاب نمایید. برای ثبت اطلاعات دکمه ویرایش را در سمت چپ صفحه کلیک نمایيد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را کليک نماييد

تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نمایید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود را درج نمائید.

پس از ورود اطلاعات ثبت نامی جهت ارسال مدارک خود، منو مدارک در سمت راست صفحه را کلیک نمایید. در این بخش برای ارسال هر مدرک، دکمه ارسال فایل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرک را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد. توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و در صورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس برای بارگذاری هر مدرک ارسال فایل را مجددا انتخاب نمایید. در پایان بارگذاری مدارک ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارک شما ذخيره شوند. لازم به ذکر است کليه مدارک ستاره دار (اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.

ثبت نام اینترنتی شامل :

الف: دانلود فرم های ثبت نامی مشروحه ذیل و تکمیل و امضاء آنها و اسکن وآپلود آن در سامانه ثبت نام اینترنتی

* فرم شماره (۱)

 

*فرم شماره (۴)

 

*فرم شماره (۶)

فرم شماره (17)   (مخصوص پذیرفته شدگان صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)

* فرم تعهدنامه مخصوص بازپرداخت شهریه

* فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه

 

* فرم رفاهی

 

* فرم اطلاعات دانشجویان جدید

 

* فرم معافیت تحصیلی (مخصوص دانشجویان پسر)

فرم خوابگاهی

* فرم ثبت نام دانشکده

فرم سلامت *

ب: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نمایند

۱) اسکن تمامی فرم های ثبت نامی

۲) تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (در هنگام ارسال پستی مدارک بایستی سه سری کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ارسال گردد.)

۳) عکس (در هنگام ارسال پستی مدارک بایستی 8  قطعه عکس پشت نویسی شده ارسال گردد.)

۴) ارائه مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه برادران) باشد. ( پذیرفته شدگان ذکور بایستی پس از دانلود فرم معافیت تحصیلی و تکمیل آن به پلیس + ۱۰ شهرستان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به معافیت تحصیلی اقدام و آن را در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.)

۵) اصل گواهی مدرک تحصیلی دیپلم به شرح ذیل:

نظام قدیم آموزش متوسطه

- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله یا دوره شش ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم

-گواهی تحصیلی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی

- اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی

- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی/ سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

- اصل مدرک و یا گواهی سال ماقبل دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

نظام آموزشی جدید

 

- اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم با مهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک

 در صورتیکه پذیرفته شدگان مدرک خود را از محل تحصیل (دبیرستان) دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به سامانه  https://emt.medu.ir  با انتخاب گزینه سوابق فارغ التحصیلی، ارسال کارنامه فارغ االتحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره متوسطه به دانشگاه محل پذیرش خود را دریافت نمایند که پس از کامل شده فرایند درخواست، کد پیگیری در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. وبا ارائه این کد به دانشگاه محل پذیرش مدارک درخواست شده قابل دریافت خواهد بود


۶) اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی و سه ساله متوسطه و کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) به همراه یک سری کپی

۷) اصل تأییدیه تحصیلی متوسطه و پیش دانشگاهی و دوره متوسطه دوم (پذیرفته شدگان می بایست با مراجعه به سامانه « تأییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس http://emt.medu.ir فرم مربوطه را تکمیل نموده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند و کد پیگیری دریافت شده را به همراه اصل مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.)

۸) ارائه معرفی نامه مبنی بر داشتن سه سال خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار با تأیید مدیر خدمات پرستاری معاونت درمان محل خدمت ( ویژه بهیاران پذیرفته شده در رشته پرستاری)

۹) اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط (ویژه کارمندان دولت)

۱۰) اصل تعهدنامه محضری مخصوص پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد کلیه رشته ها

۱۱) اصل فرم انصراف از تحصیل (دانشجویان: اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ( دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی حداکثر تا تاریخ 25/12/۱۳۹۹ لازم است فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه نمایند.

مرحله دوم: (دریافت تأییدیه ثبت نام موقت)

پذیرفته شدگان پس از دانلود فرم های ثبت نامی (برای دریافت فرم ها روی عنوان هر فرم کلیک نمایید) آنها را تکمیل و امضا نموده و به همراه سایر مدارک اسکن و در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری نمایند و پس از اتمام ثبت نام اینترنتی پرونده الکترونیکی توسط کارشناس آموزش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تکمیل پرونده الکترونیکی مورد تأیید قرار خواهد گرفت و پس از آن تأییدیه ثبت نام نهائی که به عنوان کارت دانشجوئی موقت تلقی می گردد قابل دریافت خواهد بود.

مرحله سوم: ( ارسال مدارک به صورت پستی )

لازم است کلیه دانشجویان اصل مدارک را به همراه تأییدیه ثبت نام الکترونیکی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد به آدرس: گناباد- حاشیه جاده آسیایی  معاونت آموزشی  اداره پذیرش و ثبت نام کد پستی ۹۶۹۱۷۹۳۷۱۸، تا پایان مهرماه 1400 ارسال نمایند.

 

 

تاریخ به روزرسانی:
1400/07/07
تعداد بازدید:
11907
Powered by DorsaPortal